Porządek obrad
I
Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.
II
Ustalenie porządku obrad sesji.
III
Przyjęcie protokołu Nr LXV/2024 z sesji Rady Powiatu w Oświęcimiu z dnia 28 lutego 2024 r.
IV
Sprawozdania z działalności w roku 2023:
1.
Komendy Powiatowej Policji w Oświęcimiu
2.
Komendy Państwowej Powiatowej Straży Pożarnej w Oświęcimiu
3.
Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Oświęcimiu
V
Sprawozdanie Zarządu Powiatu w Oświęcimiu z bieżącej działalności i wykonania uchwał Rady Powiatu oraz informacja Starosty Oświęcimskiego o podejmowanych działaniach za okres od 20 lutego 2024 r. do 5 marca 2024 r.
VI
Sprawozdanie z realizacji Powiatowego Programu Opieki nad Zabytkami na lata 2020-2023
VII
Interpelacje i zapytania radnych.
VIII
Rozpatrzenie projektów uchwał Rady Powiatu w sprawach:
1.
zatwierdzenia rocznego sprawozdania finansowego Powiatowych Zakładów Opiekuńczo-Leczniczych w Grojcu za okres od dnia 1 stycznia 2023 r. do dnia 31 grudnia 2023 r. - druk 256
2.
zatwierdzenia rocznego sprawozdania finansowego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Oświęcimiu za okres od dnia 1 stycznia 2023 r. do dnia 31 grudnia 2023 r. - druk 262.
3.
określenia rodzaju zadań powiatu z zakresu rehabilitacji zawodowej i społecznej osób niepełnosprawnych i podziału środków na 2024 r. przyznanych samorządowi powiatowemu według algorytmu - druk 255
4.
zmiany uchwały Nr LXIII/510/2023 Rady Powiatu w Oświęcimiu z dnia 20 grudnia 2023 r. w sprawie uchwalenia planu pracy Rady Powiatu w Oświęcimiu na rok 2024 - druk 257
5.
rozpatrzenia wniosku Urzędu Cywilnej i Demokratycznej Kontroli -druk 258
6.
rozpatrzenia wniosków zawartych w piśmie z dnia 8 lutego 2024 r. - druk 259
7.
zmiany uchwały budżetowej Powiatu Oświęcimskiego na 2024 rok Nr LXIII/507/2023 Rady Powiatu w Oświęcimiu z dnia 20 grudnia 2023 r. wraz z autopoprawkami - druk 260
8.
zmiany uchwały Nr LXIII/508/2023 z dnia 20 grudnia 2023 r w sprawie Wieloletniej Prognozy Finansowej Powiatu Oświęcimskiego wraz z autopoprawkami - druk 261
IX
Odpowiedzi na interpelacje i zapytania radnych.
X
Wnioski i oświadczenia radnych.